woensdag 2 juli 2008

19.Salt Lake City (woensdag)

Onze tour zit erop, we zijn rond. Hoeveel km we gedaan weet ik (nog) niet maar het zijn er zeker 4500. Hoeveel hotels we versleten hebben weet ik wel, dit is ons 13e hotel. In welek kamer we zitten moeten we iedere keer opschrijven want al die hotels uit elkaar houden is al lang niet meer mogelijk. In hoeveel staten we geweest zijn, ik denk Nevada, Arizona, Utah, terug Arizona, terug Utah, Colorado, Wyoming, Nebraska, South Dokota, Montana, terug Wyoming, terug Montana, terug Wyoming, Idaho (vandaag dus onze 9e staat) en nu terug Utah.
Ik heb 1 fotootje van onderweg in Idaho, we zijn door Monpelier en Paris gereden maar meer dan 200 inwoners waren er daar niet, dus niet echt te vergelijken met de franse steden. Het zag er mee zo uit:

Salt Lake City is de hoofdstad van de Mormonen, hun tempel staat dan ook hier, zeer indrukwekkend. De gelovigen hebben op geen centje gekeken:

En dan de shopping Mall van Salt Lake, zeer modern en groots. Bart was niet te houden. En zoals je ziet spelen de kinderen in de fontein, het is hier dan ook weer 36 graden.

2 opmerkingen:

Pieter, Kirsten en Eveline zei

En wat heeft hij allemaal gekocht :)
Heb je een valies moeten bijkopen of valt het nog mee?

Tussen haakjes: mijn collega is deze week teruggekomen van de kanten van Florida, en ze kan geen hamburgers en fastfood ni meer zien, en dat na 2 weken...
Hoe valt het eten aan den andere kant van de States mee?

Jullie huisje is nog steeds picobello, en de post ligt ook al klaar, en het weer gaat terug beter zijn tegen dat jullie terug zijn, maar momenteel regen en onweer en aanverwanten :)

Groetjes,
wij xxx

Anoniem zei

Bart dat niet te houden was in een winkelcentrum???!!! Daar geloof ik niets van ;)

De aftelling voor de terugkeer naar Belgiƫ kan beginnen :)

Nog veel plezier en tot zondag.

Groetjes,
Moi Xxx ;)